2013年5月22日星期三

DAY 1-2 初踏釜山

終於肯動手去寫了... 11天韓國賞櫻之旅!
發覺拍的照片不夠多,,,下面有些是同行友人的:)

來回的機場的時間:

HONG KONG TERMINAL  28MAR 1530 ARRIVAL TIME: 2005
SEOUL INCHEON               07APR 1020 ARRIVAL TIME: 1255


DAY 1 28 Mar
去機場前先去左郵局寄野, 落大雨對毛毛BOOT濕晒!
5個女仔一同香港機場出發!
晚上在仁川機場降落, 一出機場真係凍到...唔記得個晚幾多度, 不過我地去韓國個段時間係幾度左右...但感覺很可以, 因為是乾燥的凍.
唱了小小錢再買Seoul Pass Plus, 坐鐵路前往第一晚落腳點SILLOAM乾蒸墓.
出了鐵路行左一轉樂天買左支水, 先在隔離一間韓式料理醫肚才進去乾蒸墓:)

因來不方便日子的關係沒有辦法試任何桑拿:(
沐浴要先在樓上的儲物櫃把衣服脫光才可以落去下面的大眾沐浴場.
當然大眾沐浴場都是沒遮沒掩...我們以不方便日子原因著衣服去到沐浴場內才把衣服脫光...
embarrassing.........=.=

12點左右上最頂的女士睡眠室休息, 是一個很大的空間整齊的排滿了許多的碌架床.
我選擇了上格床, 下格床感覺很焗...
經常有上上落落的聲音, 中間又不斷有人走來走出, 攤了數個小時才能勉強睡了...


DAY 2 29 Mar
早上友人大力一拍我的腳, 好不願意就起床...
在儲物室化埋妝執好野出發去釜山:)

坐9am的 K RAIL, 3個鐘左右的車程~






到達釜山:)



 
去南浦站Sum GuestHouse check in, 上酒店的電梯.


床位都是碌架床...一間房6張床. 5個女仔好好彩可以霸晒一間房
安頓好晒所有東西, 就出發札嗄其市場(魚市場)!
好臭...



搵左間食海鮮的檔口, 食午餐.


魚氐貝類的食物, 美味度中上.
同行R仲憑美色令到個大哥送左兩支啤酒俾我地:)
可惜我地本身已經叫左啤酒, 日光日白又不想飲太多酒. 最後老闆娘幫我地張單減左2支酒錢接收番2支酒:)



在呢個"街市"買左第一包手信, 咸魚仔, 亦講價成功~yeah~ 


買左士多啤梨, 不過我最後沒有吃, 不知道韓國士多啤梨如何~

顏色好夢幻的雪糕店.
 
 

最後一站是龍頭山公園>釜山塔看夜景.
我們在到步後第一次看見櫻花就是在龍頭山公園了:)

上了釜山塔欣賞由黃昏至晚上的夜景, 好幸福:)









沒有留言:

發佈留言